I Cadesign base har vi sat os for, at der ALTID er et rigtigt menneske, der tager røret, når du ringer. Vi siger ikke, at vi kan løse alle dine problemer på minutter, men vi lover, at du bliver hørt og at dit problem, uanset størrelse, bliver prioriteret. Det er hele fidusen med support - alt andet er det modsatte af kundeservice. Det bliver til kundefrustration... det skal du holde dig alt for god til.
Vi vil super gerne supportere dig med alle de tænkelige og utænkelige it-problemer, du sidder med i det daglige. Og nu hvor Coronaen raser igen, er der måske endnu større behov for support for at din eller dine medarbejderes hjemmearbejdsplads kører, som den skal.
Derfor vil vi gerne give dig en supporterende 2021-gave...
"Goddag. Hvad kan jeg hjælpe dig med i dag?"
Sådan lyder det, når du kontakter Cadesign base - og vi tager telefonen HVER gang du ringer. Ingen ventetidsmusak eller kønumre. Vi svarer og stiller dig videre.
Med en supportaftale i Cadesign base kan du få hjælp inden for en aftalt responstid, hvis du ønsker at være sikret hjælp inden for en afstemt tidsramme. Typiske opgaver er brugersupport på passwords, problemer med arbejdsstationer, langsom remote opkobling, problemer med mailserveren eller måske din Office-pakke driller. Uanset problem, så er hjælpen nær.
* Hvis du køber 100 supporttimer inden d. 31. marts 2021, så lægger vi ti timer oveni uden beregning. Aftalen skal være godkendt af begge parter inden 31. marts 2021. Tilbuddet gælder ikke for virksomheder, der allerede har fået rabat på timeprisen.