Helpdeskaftale

– hjælpen er lige ved hånden

For de fleste virksomheder er det en dyr og vanskelig opgave at sikre en professionel brugersupport, gennem opretholdelse af den nødvendige kompetence internt.

Arbejder man dagligt med avancerede programmer, og opstår der softwareproblemer, er en hurtig reaktion helt nødvendig for at opretholde effektiviteten – uafhængig af om man er arkitekt, revisor, sælger, salgsagent i udlandet eller maskinmester.

Vi løser alle typer supportopgaver, så om du har problem med din arbejdsstation, glemt din adgangskode, mailproblemer, vira på en maskine eller din Office-pakke driller er hjælpen nær.

Vores almindelige support er åben på hverdage i periode 08.00 til 16.30, hvor du kan ringe til os eller skrive ind med dit problem på support@cadesignbase.dk

De tunge drenge

Vores supportfunktion er fast bemandet og du kan altid få en erfaren systemkonsulent i røret. Vores elektroniske helpdesksystem er konstant overvåget i dagtimerne og din opgave ses øjeblikkeligt og løses af den første ledige konsulent. Ønsker du at følge udviklingen i din virksomheds supportopgaver, og holde dig ajour med dine sager, kan du med dit kundelogin kigge direkte ned i vores supportsystem og se status og udvikling på tidligere og kørende sager.

Garanteret responstid

Du kan vælge at tegne en helpdeskaftale med en garanteret responstid, hvis det er vigtigt for dig, at der hurtigt tages hånd om dit problem.

En helpdeskaftale afregnes normalt efter timeforbrug, men når vi har lært hinanden godt at kende, indgår vi gerne aftaler hvor brugersupporten afregnes til et fast månedlig beløb pr. bruger. Dermed kan du budgettere med faste omkostninger og undgå overraskelser.

Få et møde i hus, der kan sikre og effektivisere din it-drift. Brug din tid på din forretning og lad Cadesign base håndtere driften.

 

Direktør

Lars Jürgensen

+45 7879 6694 lju@cadesign.dk
Partner, CSO

Ove Fris

+45 7879 6695 ovf@cadesignbase.dk